onsdag 28. oktober 2009

Gargylen

Legenden om Gargylen
En gargyl er et grått diabolskt stygt monster med vinger, som kan sitte så urørlig at det ser ut som stein. På eldre steinbygninger har man ofte hugget inn gargyler for å virke skremmende.


Dette er hvor mye rett sted til rett tid og target-selection kan ha å si på en close-rate. Og hvor lite "game" man kan slippe unna med i riktig situasjon...


Jeg hadde vært på stand-up, og gått rundt i byen og pratet sjit med FlyingNinja, da jeg bestemte meg for å stikke innom Fridays(bombe) på vei hjem.

Det er ikke så mye folk der, og kun to nevneverdig søte jenter, begge venninner, som står i baren og blir sjekka opp av to kamerater i dress. Den type karer som har en god fasade, men blir beta under press, men som ser alfa ut frem til de blir testet. Damene har god BT, så ser ut som de gjør en god jobb, men på overflaten passer jentene på å holde seg prize.

Etter å ha stått i baren og fått dårlig samvittighet for å ikke appoache noen, åpner jeg hun jeg synes er penest i 2-settet og gutta tooler ut seg selv uten at jeg gjør stort. Spikern i kista er når gutta prøver å toole meg med noe reaktivt skvip jeg ignorerer, og jeg i stedet for å svare starter en make-out med hun fineste. Burn. Stemningen blir klein mellom gutta, og de stikker, for aldri å bli sett igjen. "Tooled to the land of missing socks and tooled out chodes."

Venninna til targetet mitt blir litt snurt siden begge stikker. Han andre hadde gjort det bra med venninna, men syntes sikkert det vær dårlig gjort å henge igjen når kameraten ble blåst ut. Så nå står venninna igjen med masse BT, uten immediate dick-access, og blir sakte mer og mer cock-block. Hun er blond, blåøyd og høy, hvilket er litt i tøffeste laget for den gjennomsnittlige karen på fridays på en dårlig torsdag.

I mellomtiden kommer en fyr som jobber i resepsjonen til hotellet vegg-i-vegg til restauranten jeg serverer på med en kamerat, så jeg sender jentene ut på forsiden så jeg kan ta en gutteprat med dem. Han har tatt med seg en beta kamerat som er på besøk fra England, og ikke tørr å gå bort til norske jenter. De hadde planlagt å sjekke damer i kveld, men kompisen hadde sykt AA og hadde gått helt i vranglås. Jeg tenker at jeg skal være kul og slenge hun venninna til targetet mitt på han siden hun har bra BT og bare i veien for meg, men jeg kan ikke si det til han, for da sier han sikkert bare nei og blir nervøs. Så jeg sparer det som en overaskelse.

Jeg setter meg ute igjen med jentene og grafser og kliner i vei. Det er ålreit, og det virker veldig åpenbart hvor dette er på vei hen. Venninna prater med en full fyr som lukter sprit i midten av 50-åra et sted... det er helt drøyt. Så ser jeg han engelske fyren "tilfeldigvis" gå forbi, så jeg griper tak i han og trekker han mot oss. "This is my friend from england! He's awesome! He is just visiting for the week, he is the coolest guy I know!" Venninna ler HAHAHA og gjør plass til han ved siden av seg. Han får et uttrykk som var en blanding av "ja, ok, jeg kan sikkert være kameraten din" og "jeg har aldri pratet med en så flott jente i mitt liv" og blir totalt paralysert... "Sit down, they are cool!" Han setter seg ned med en helt merkelig mekanisk bevegelse, og blir sittende og stirre rett på meg(?) uten å si et ord. "I've heard he's an awesome kisser!" sier jeg, venninna ler igjen HAHA, og kaster seg over han og starter å råkline med han... BAM!

MEN...

Hun dama spørr hva han heter, og han sier at han heter jørgen ellerno. Fyren er norsk... jeg tok feil chode, dette er bare en tilfeldig kis med flaks, han har ikke gjort en dritt, og blir nå kastet på den flotteste dama han har pratet med i sitt liv.

Han kjøper øl til alle og betaler drosja hjem... for så å feie over venninna til targetet mitt.

FLAKS

Og greia er at omtrent hvem som helst hadde kunne trukket hun dama... hvis de bare hadde gått bort... en fin dame! Gamet til denne fyren var: sitte stille og se rar ut og ikke prate fordi han ikke visste hva han skulle si..

Det eneste som trengtes var at begge jentene hadde BT, begge var komfortable med å dra hjem gutter, det var ikke noe bedre alternativer + litt alkohol. Dette er de samme jentene som var "Prize" i settet noe tidligere... shit-man-dude... Så SYKT lite game han fyren hadde...

1 kommentar: